Poffa: Ska man tyda #39 på Fredric Anderssons träningskläder som att han ärver det numret, eller spekulerar jag för mycket.
Inlägg: 1379367
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Paddan: Freddan kommer att spela med nummer 13! Men man kan ju undra varför inte Svarten är med och kör barmark?? Jag mena officiellt så har han ju faktiskt kontrakt 1 säsong till!
+ 1