+ 2
Inlägg: 1379414
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Mano: Det fick bli en tummen upp på Bad_Bretts synpunkter. Får duga än så länge, i väntan på att man får möjlighet att lägga vantarna på en riktig "Tummen-upp" matchtröja
Macke svarade väldigt artigt att han uppskattade feedbacken och kanske var det inget mer med det, men ju fler som mejlar om dessa saker desto större chans att de faktiskt gör något åt det, tänker jag mig.
Gör det allihop förresten. Karln borde aldrig mer få göra ett uttalande eller uppdrag i föreningen Modo Hockeys namn.