Örnen: Vi är den lite bättre delen av Västernorrland.
Inlägg: 1380981
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
mikenomad: Sorry Mike satt i andra tankar när jag skrev det där! :)
Finns finns helt klart en poäng i det du skrev! Går malmö upp inom dom närmsta åren ( Jag antar att stenbäck ger det 2 år sen lessnar han och ta sig ann nåt nytt) Då bette gudarna vilket lag malmö kommer att ställa på isen! Då får nog många KHL-klubbar hård konkurrens av malmö om dom bästa spelarna utanför NHL!
Men nu är dom i allsvenskan... Och oavsett hur många fantasi-kontrakt Stenbäck fördelar ut så ska ju trots allt det spelas om det hela också!
Finns finns helt klart en poäng i det du skrev! Går malmö upp inom dom närmsta åren ( Jag antar att stenbäck ger det 2 år sen lessnar han och ta sig ann nåt nytt) Då bette gudarna vilket lag malmö kommer att ställa på isen! Då får nog många KHL-klubbar hård konkurrens av malmö om dom bästa spelarna utanför NHL!
Men nu är dom i allsvenskan... Och oavsett hur många fantasi-kontrakt Stenbäck fördelar ut så ska ju trots allt det spelas om det hela också!
Redigerad kommentar