Sv: Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
65selander: Hej vi har slagit på den stora trumman och är glad att ni lyssnar. Vi tänkte vi skulle få sjunga en sång.

www.youtube.com/watch?v=qhZBwNgmjao