Bad_Brett: Det är inte mig du behöver övertyga... Jag ser mycket hellre att Nagy är kvar. Dock är det ju så att hans vistelse i Sverige under förra säsongen gör att han blir dyr i år.
Inlägg: 1381517
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
J F K: Var inte Sjöström på Colorados training camp något år? I sådana fall borde ju även Foppa känna killen.