Jag har svårt att se att Sjöström och Nagy kämpar om samma plats, men det kanske bara är jag.
Inlägg: 1381519
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine: Jag hoppas verklgien inte att de kämpar om samma plats, men någonstans är det ju ändå samma börs som det ska tas ifrån. Det handlar ju om vad man prioriterar, även om de som konstaterat är otroligt olika som spelare.