Inlägg: 1381761
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie: Jag ser Axelsson som den bästa svenska anfallaren utanför NHL...underskatta inte honom
Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie:
Jag har väldigt svårt att tro att Dicken blir vår enda stora forwardsvärvning, om han nu skriver på.
För övrigt flyttar Trettenes hem till Norge, om någon missat. Står i en norsk dagstidning.
Jag har väldigt svårt att tro att Dicken blir vår enda stora forwardsvärvning, om han nu skriver på.
För övrigt flyttar Trettenes hem till Norge, om någon missat. Står i en norsk dagstidning.
Redigerad kommentar
Vi behöver än målskytt av rang och det är inte Axelsson. Pengarna borde läggas på en riktigt bra målskytt. Men signar Modo dessutom en spelare i Nagykaliber, då blir jag fruktansvärt nöjd.
Redigerad kommentar