DariusK: Låter ovanligt dumt att ta en icke eu spelare där. Tarkki var kung i kvalet och vår defensiv sög innan dess. Känns bättre att få in 2 nordamerikanska utespelare. 2 forwards och 2 backar måste minst in. Men även då är Westin och hersley säkra på spel. Men vem vet de kanske går in och lirar riktigt bra också.
Inlägg: 1382198
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
MorganaLefaey: Han har varit i Övik i veckan läste jag på LJ-forumet. Ingen målvakt jag vill ha. Kan vara som kompis till Macke också?
Tar gärna in Tellan istället om nu Tarkki kan vara på väg bort.
Tar gärna in Tellan istället om nu Tarkki kan vara på väg bort.