+ 1
Inlägg: 1382297
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Portello: De tror fortfarande på Dick och genom att ge ett erbjuda ett kontrakt så har de kvar rättigheterna. Allt annat skulle vara korkat då Dick verkligen har potential om han får ihop allt. Jag tror dock inte att Detroit är främmande för att låta honom spela ett år i MoDo under Samuelssons, Näslunds och Forsbergs för att bli ännu mer redo för NHL.
Wayne Gresky:
Ingen Axelsson i MoDo? Det återstår att se.
http://www.vf.se/sport/ishockey/dick-till-modo-%E2%80%93-men-kan-hamna-i-nhl-anda