Inlägg: 1382429
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Örnen: Synd att de var så sällsynta, dessa fantom-räddningar!
Noterar att Dicken blev nominerad 3 ggr, samt att det är synd inte Mario valde MoDo, precis en sån framtidskille vi skulle ha haft! Tråkigt han är Djurgårdare , som han själv säger, så Kramforsare han varit.
Noterar att Dicken blev nominerad 3 ggr, samt att det är synd inte Mario valde MoDo, precis en sån framtidskille vi skulle ha haft! Tråkigt han är Djurgårdare , som han själv säger, så Kramforsare han varit.
www.modohockey.se/nyheter.cfm?nyhet=6002&rows=5