Dexter : Ja då har alla som känner han ljugit för mig! Ja så kan det gå ibland...
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1382494
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Örnen: Vad jag vet så är Kempe uppväxt i en DIF tröja, Challe var hans stora idol under hans uppväxt. Men MODO är ändå ett lag han gillar och som han känner för.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Örnen: Ljugit? Läs de otaliga artiklarna kring detta:
"– Jag sa att jag trivdes jättebra och att Djurgården är mitt lag. Jag har alltid drömt om att spela i Djurgården och jag sa att jag skulle kunna spela här resten av min karriär. Nu är det inget jag tror att jag kommer att göra, men jag skulle kunna göra det för så pass bra trivs jag. Det är en ära att få spela i djurgårdströjan. "
Ok sorry, du hade hört annat...
"– Jag sa att jag trivdes jättebra och att Djurgården är mitt lag. Jag har alltid drömt om att spela i Djurgården och jag sa att jag skulle kunna spela här resten av min karriär. Nu är det inget jag tror att jag kommer att göra, men jag skulle kunna göra det för så pass bra trivs jag. Det är en ära att få spela i djurgårdströjan. "
Ok sorry, du hade hört annat...
Redigerad kommentar