För att skriva något i den totala stiltjen.
Inlägg: 1382653
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Osala var väl ett sånt där namn som fanns med bland långskottsfunderingarna över nyförvärv. Nu klar för laget som är svårare att säga snabbt än "sex laskar i en laskask".