Inlägg: 1382678
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
MorganaLefaey: Eller så är det så enkelt att man söker spelare med en viss karraktär och inte tycker att det funnits spelare som passar inom ramen för vad man söker.
Macke och Peter måste ju tänka långsiktigt också nu när det skall generationsväxlas, det går inte att plocka ett par 28-32 åringar med bra stats som sedan drar efter ett år.
Jag har i alla fall fullt förtroende för våra två GM:s då båda två är alldeles för proffsiga för att göra ett jobb halvdant.
Macke och Peter måste ju tänka långsiktigt också nu när det skall generationsväxlas, det går inte att plocka ett par 28-32 åringar med bra stats som sedan drar efter ett år.
Jag har i alla fall fullt förtroende för våra två GM:s då båda två är alldeles för proffsiga för att göra ett jobb halvdant.
Men någonstans vill man tro på att anledningen att det tar tid är att alla som är kvar att värva är i närheten av NHL. Det finns två synsätt på allt och i detta fall vippar jag fram och tillbaka flera gånger varje dag.