Olle: Du kan ju rabbla alla svenska 24-åringar som åkt över till Nordamerika, harvat ett par säsonger i AHL för att sedan bli framstående NHL-spelare. Jag ser i min kristallkula att din lista kommer att bli jäkligt kort!
Inlägg: 1382705
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Wayne Gresky: Varför begränsa sig till svenska spelare? Dom allra flesta spelarna tar väl vägen via AHL (i varierande utsträckning) innan dom tar en plats i NHL?