Inlägg: 1383280
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Både Pikkarainen och Lubos vill stanna.
Tro hur det blir med Nagy?
Tro hur det blir med Nagy?
Länkar:
Hockeyligan.se - Pikkarainen: "Fortsätter gärna i MODO"Hockeyligan.se - Agenten:"MODO är prio ett för Bartecko"
Hockeyligan.se - Pikkarainen: "Fortsätter gärna i MODO"Hockeyligan.se - Agenten:"MODO är prio ett för Bartecko"
Personligen tvivlar jag på att han fortsätter.
Sen hoppas jag att Ahnelöv ska bli en defensiv klippa, som Timmy var för ett par säsonger sedan.
Redigerad kommentar