Inlägg: 1383319
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson: Pikka och en duktig defensiv kille, då känns det bättre.
Pikka - OKT
Pöck - Ny defensiv pjäs
Ahnelöv - Hersley
En defensivt stark spelare och en offensivt lagd spelare i varje backpar. Inga jättenamn, men det känns balanserat, rörligt och ungt i jämförelse med tidigare år.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson: Det där skulle funka. In med en riktigt bra back nu bara.
Börjar backsidan trots allt fyllas upp nu?
OKT - tom
Ahnelöv - Pöck
Hersley - Westin
?
Redigerad kommentar