+ 5
Inlägg: 1383359
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Fan, det börjar kännas lite bra med laget ändå. Mycket ungt och spännande. Får vi bara in två toppbackar (Pikkarainen/Timander?) och två forwards (Hensick/Thuresson?) så kan det bli ganska roligt i höst. Kanske inte sådär jättebra, men roligt blir det nog att titta på.
+ 3
Så är det bara att tacka Snygg-Hasse för allt han gjort, då. En hel del stenhårda tacklingar, några riktigt snygga mål och naturligtvis SM-guldet.