36 : Det verkar som om vi ska vara glada att Hensick inte kommer till elitserien. Jag har en känsla av att MoDo haft siktet inställt på andra nordamerikanska spelare hela tiden.
Inlägg: 1383624
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Intervju med Uffe.
"Du har Peter Forsberg och Markus Näslund som chefer. Det måste kännas bra att jobba med två personer som vet varifrån du kommer?
– Ja, och de har varit suveräna och ställt resurser till förfogande så vi får modern videoutrustning och annat som behövs för att det här ska bli så bra som möjligt."
"Du har Peter Forsberg och Markus Näslund som chefer. Det måste kännas bra att jobba med två personer som vet varifrån du kommer?
– Ja, och de har varit suveräna och ställt resurser till förfogande så vi får modern videoutrustning och annat som behövs för att det här ska bli så bra som möjligt."
+ 2