+ 4
Inlägg: 1383899
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Mano: Vad menar han är problemet? Hans tränare meddelar honom klubbens inställning. Helt rätt tågordning. Fast det är klart, jag kan förstå besvikelsen.
+ 2
"- Modo kallade ner mig på ett möte. Jag fick inte reda på det genom Markus eller Peter. Det gick genom Lennart Hermansson, J18-tränaren. Det var så jag fick reda på det."
Egentligen kom till så här:
Getingen: Var det Foppa eller Näslund som berättade för dig?
Ahrling: Nej, jag blev kallad till möte med Lennart Hermansson. Det var så jag fick redan på det.