NuMo: Kan ju inte mycket om hockey det skall erkännas men den känslan om Henrik Samuelsson har jag också.
Inlägg: 1383913
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
bj21: Jag tror också att Samuelsson spelar bofast i a-laget en bit in på säsongen.