Hur kan man gå minus när man har seriens sämsta lag samtidigt som man har klart högre publiksnitt än topplag som skellefteå och luleå. Suck!
Inlägg: 1384529
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nae grabbar, nu ser vi framåt och lämnar ekonomin bakom oss. I natt smäller det!
+ 1