Salle: Cyklopsalle:)
Inlägg: 1384646
Svarskommentarer
Sv: Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
Frisco: Enögd och stolt! :-)
Och jag är inte ensam. Tom "experterna" därborta säger ju att domarna har gynnat Bruins med att tillåta dom göra lite som dom vill och sen ta ut Sedinarna (och andra kanadicker) på diving och andra skitsaker.
Och jag är inte ensam. Tom "experterna" därborta säger ju att domarna har gynnat Bruins med att tillåta dom göra lite som dom vill och sen ta ut Sedinarna (och andra kanadicker) på diving och andra skitsaker.