+ 1
Inlägg: 1384660
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn har skrivit ett inlägg på Lumberjacks forum rörande årsredovisningen, ifall ni är intresserade av att läsa.
Länkar:
Lumberjacks Forum • Logga in
Lumberjacks Forum • Logga in
Personligen så gillar jag hemmatröjorna mest och att det svarta i princip är borta.. röda vita gröna!
Bortatröjorna får gärna ändras om lite.. känns lite rögle över dom :(