Icing-Ove: Du kan ju köpa grekens och cooks kvarlämnade klubbor i souvenirshoppen i fjällräven. Så de bidrar ju netto.
Inlägg: 1384783
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
El Maco:
Gillar din idé. Jag tror de bara lånat ut klubborna, ja lite som Timrå kommun gjort med driftsbidraget åt TIK. Kommunen vill nog ha tillbaka sina 9 miljoner tids nog. Sen hörde jag ett rykte att TIK-spelarna vill ha sina pensionspengar snart, hur skall Pärssinen få mat på bordet annars?
Gillar din idé. Jag tror de bara lånat ut klubborna, ja lite som Timrå kommun gjort med driftsbidraget åt TIK. Kommunen vill nog ha tillbaka sina 9 miljoner tids nog. Sen hörde jag ett rykte att TIK-spelarna vill ha sina pensionspengar snart, hur skall Pärssinen få mat på bordet annars?
+ 5