Icing-Ove: Min idé? Det är inte min idé, käkade lunch i fjällräven i förra veckan och svängde genom butiken. Står ju ett ställ med spelarklubbor där som är till salu. 800 spänn för en grafitklubba. Många dimitriakos, några Cook, Hållberg. mer förvånande några Skröder och Green.
Inlägg: 1384896
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
El Maco:
Då ber jag om ursäkt El Maco, vad tänkte jag på, trodde du skämtade....
Då ber jag om ursäkt El Maco, vad tänkte jag på, trodde du skämtade....