Är det någon som ska på årsmötet i veckan som kommer? Lite (live)rapporter kanske?
Inlägg: 1384905
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nikki Nine: Jag ska nog pallra mig dit, fast några liverapporter blir det inte då jag inte har tillgång till någon teknisk utrustning för detta.