Inlägg: 1384994
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
MorganaLefaey: Han var inte hyvens med mig, men i mina ögon den bästa backen tills han blev skadad.
Men säger inte att han var dålig, var mer som sagt Muir som jag var på där. Men tycker det finns de som hållit upp MODO's spel bättre än vad han gjorde under sin korta sejour. Sen kan han mycket väl ha varit hyvens med ungdomslirare och dig vilket inte är att förakta. Men det var Håkan Hjerpe också en gång i tiden.