Inlägg: 1385057
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine: Nu är jag i fel bok men värvandet av Freddy Meyer fick mig o tänka på freddy kruger ifrån filmen "terror on elm street" och Mike Myers ifrån "halloween" men andra ord kan de bli en sevärdig rysare i modo i vinter :]
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine: Jag är helt med dig. Har vi forwards som kan skjuta så låt dom ta en backplats i PP.
Och om vi tvingas ha Westin som 6:e back så är inte det hela världen. Han är inte så dålig som många tycker. Det han har problem med är självförtroendet.
Och stannar Timmy så...
Det enda som jag anser saknas på allvar i truppen är en 1:a/2:a center.
Och om vi tvingas ha Westin som 6:e back så är inte det hela världen. Han är inte så dålig som många tycker. Det han har problem med är självförtroendet.
Och stannar Timmy så...
Det enda som jag anser saknas på allvar i truppen är en 1:a/2:a center.
+ 1
Sv: RE-building the future 2011/2012
En kommentar på MrMadhawk säger att Janne Pesonen är nära Modo. Nu kan vem som helst kommentera, men om det vore sant... holy cow.
Det vore bra om vi hade sex backar som alla var väldigt bra defensivt. Jag personligen vill inte ha offensiva backar som inte är vettigare än en kon i försvarszonen. Vi måste ha ett riktigt bra försvarsspel.
Tror också att det är Timander eller ingen som gäller. Lägger Timander av så står vi där med Westin som sjätteback och Byström/Bohman som sjunde. Tror inte vi har råd med en back till och två forwards.