+ 1
Inlägg: 1385230
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Gustafsson:
Bra intervju, jag gillar att de vågar ställa raka frågor om varför han fick dåligt plus/minus etc. och inte bara stryker honom medhårs som de gör på MODO-TV.
Bra intervju, jag gillar att de vågar ställa raka frågor om varför han fick dåligt plus/minus etc. och inte bara stryker honom medhårs som de gör på MODO-TV.
+ 3
www.youtube.com/watch?v=mJ832ewEvj4