DariusK: Verkade inte finnas någon Messi, Zlatan eller Maradona i laguppställningarna?
Inlägg: 1385463
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Petey21: Nej, det är sant. Dock tror jag att detta var den bästa match som kommer att spelas på Skyttis IP i år.
+ 1