Oväntat att 2 av 3 svenskar som fått numret pensionerat är född i Övik....
Inlägg: 1386147
Svarskommentarer
Sv: Hur gör Foppa?
mrpm:
MoDo - Sveriges bästa plantskola. Till och med hopplöse Pär Styf fick ett jobb..
MoDo - Sveriges bästa plantskola. Till och med hopplöse Pär Styf fick ett jobb..
+ 4
Sv: Hur gör Foppa?
mrpm: En är född i Stockholm, en i Grums, en i Övik och den kommande även han i Övik.
1+1+1+1=4
1+1+1+1=4