Vill bara passa på att tack(l)a Pihl för många roliga minnen. Bra jobbat!! Lycka till med civil karriär!
Inlägg: 1386912
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Hans solomål i nån europacupmatch är väl ett av det mest förvånande man sett på en hockeyplan.