bj21: Hade inte sett ditt mail Bister. Det är ingen fara, jag har gott om tid.
Inlägg: 1387534
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hörde ett rykte på stan idag. Det nämndes nåt som sett Joe Sakic vid ett vattenhål nånstans och att han skulle spela tills sig ännu en mille.
Shit pommes frites tänkte jag tills...
Shit pommes frites tänkte jag tills...
+ 3