Frisco: Nä det hade jag inte. Faktiskt! :-)
Inlägg: 1387666
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tror man ska göra ett besök på Icebreakers match i Umeå. Måste ju se om Timander vägrar passa pucken till Näslund och Forsberg ;-)
+ 1