+ 1
Inlägg: 1387818
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
lu93rowa:
Sundsvall är en kanonstad. Jag litar dock inte på dina MoDo-rykten om du bor vid Sidsjön, haha!
Sundsvall är en kanonstad. Jag litar dock inte på dina MoDo-rykten om du bor vid Sidsjön, haha!
+ 1
Och apropå det, nu går vi in på sjätte säsongen (!) i arenan. Skulle det inte smaka mumma om man kunde fixa en landskamp nu? Har man under alla dessa år marknadsfört sig som en av landets absolut bästa arenor är det ju inte lite konstigt att inte en enda landskamp spelats där på fem säsonger. Så nu är det dags tycker jag. Skulle ju även vara lägligt med tanke på föreningens 90-årsjubileum, att kunna bjuda publiken på en landskamp i lyan.