Inlägg: 1388035
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Olle: Det ska väl vara något slagt hyllning till 17 Wing, som vad jag förstår haft en ganska stor påverkan på staden Winnipeg och dess invånare.
Hur som helst, sitter man här och är allmänt konservativ i hockeytänket och värdesätter nostalgin så får man ändå kanske vara nöjd över att dom behöll namnet.