Bad_Brett: Den nya loggan känns relativt tidlös, den gamla skriker 80/90-tal.
Inlägg: 1388067
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson:
Första länken fungerade inte, menade givetvis denna:
2.bp.blogspot.com/-vGaD7bPS1A0/Tcixt_hGc6I/AAAAAAAAAJo/-SJshseB9sc/s1600/283.gif
Första länken fungerade inte, menade givetvis denna:
2.bp.blogspot.com/-vGaD7bPS1A0/Tcixt_hGc6I/AAAAAAAAAJo/-SJshseB9sc/s1600/283.gif