Bad_Brett: Som du beskriver det, så känner sig nog väldigt många. Man har förtroende för Macke och Peter, men oron för att det inte ska bli lyckat finns där och gnager i en. För varje dag som går utan att det presenteras eller ryktas om spelare så ökar den där oron med någon promille.
Inlägg: 1388894
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Det blir ingen Maxim Noreau heller, han har tydligen skrivit på för Ambri-Piotta. Börjar bli lite less på att vänta på nyförvärv nu. Vågar man hoppas att det blir något napp den kommande veckan?
+ 1