Inlägg: 1388986
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Gustafsson: Jag kommer kanske lägga upp lite foton, senare i kväll. Kommer nog skriva lite om träningen då, också. Måste jobba i eftermiddag.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Gustafsson: Poffa fotar lite.
Anton har vitt, vitt och lite mer vitt
Tellan är vit förutom röda knän och revärer
Anton har vitt, vitt och lite mer vitt
Tellan är vit förutom röda knän och revärer
Och så en nörd fråga, hur ser målvakternas skydd ut?