Inlägg: 1389012
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Gustafsson: Såg inte att de var nya och i Modo-färger, så därför kanske mitt inlägg såg korkat ut...
Nåja, jag tror inte att det har någonting med att vara mer känd att göra. Då är det väl snarare så att ju större namn, desto viktigare för Reebook att synas. Möjligen har han köpt ur sig på något sätt.
Nåja, jag tror inte att det har någonting med att vara mer känd att göra. Då är det väl snarare så att ju större namn, desto viktigare för Reebook att synas. Möjligen har han köpt ur sig på något sätt.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Gustafsson: Hade inte Krizan något "eget" märke också? Kanske är skillnad på vilken målvakt det handlar om, de lite större namnen kanske får köra med egna märken som de har kontrakt med?
Själv tycker jag Tellans skydd är rätt snygga, lite retrokänsla över dem på något vis. Kikade på lite gamla lagbilder och hittade några liknande skydd från tidigt 90-tal (alltså vita med röda knän och röda kanter), tror det var på lagfotot från 92/93 som målvakterna hade den stilen.
Kan ju även tillägga att Tellan körde med en mask från Bauer (före detta Itech) till skillnad från kollegan Forsberg som körde med en mask från Reebok (Promask).
Själv tycker jag Tellans skydd är rätt snygga, lite retrokänsla över dem på något vis. Kikade på lite gamla lagbilder och hittade några liknande skydd från tidigt 90-tal (alltså vita med röda knän och röda kanter), tror det var på lagfotot från 92/93 som målvakterna hade den stilen.
Kan ju även tillägga att Tellan körde med en mask från Bauer (före detta Itech) till skillnad från kollegan Forsberg som körde med en mask från Reebok (Promask).
Redigerad kommentar
Så nej det är nog hans riktiga utrustning. Vore intressant hur han lyckats komma runt Reebok-sponsorskapet dock, köpt sig ur med ryska oljepengar? ;)
Redigerad kommentar