Bad_Brett: Brukar det inte låta så inför varje säsong?
Inlägg: 1389224
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Modoante:
Låta? Jag tycker att MoDos träningar i regel har sett ut som allmänhetens åkning. Undantaget var när Foppa var med och tränade, då smälldes det på lite mer, men i övrigt tycker jag att det brukar se tämligen mjäkigt ut.
Nu bor jag ju dock inte Övik, så det är möjligt att jag har fått en felaktig bild.
Låta? Jag tycker att MoDos träningar i regel har sett ut som allmänhetens åkning. Undantaget var när Foppa var med och tränade, då smälldes det på lite mer, men i övrigt tycker jag att det brukar se tämligen mjäkigt ut.
Nu bor jag ju dock inte Övik, så det är möjligt att jag har fått en felaktig bild.