Inlägg: 1389394
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
henkelainen: Marknaden ser rätt mager ut, om man tittar till listan som AB presenterat över "hetaste spelarna utan kontrakt". De första fyra namnen låter ju bra, men när man ser vilka de satt på plats 7 och 8 så säger det ju allt. Så man måste nog titta utomlands, för hur stor är sannolikheten att man lyckas landa både Brunnström, Strålman och Pesonen?
De sitter säkert i förhandlingar med en rad olika namn, kanske några från någon annan liga än AHL/NHL/Elitserien?
Väntar med förtjusning!
OT. Luleå ser ut att bli starka kandidater till guldet i år. Najs! Då blir det två norrländska lag i finalen ;)