+ 2
Inlägg: 1389709
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Icing-Ove: Om man räknar bort dimman av sprit. Din närsynthet och dåliga minne av ansikten så skall du se att det nog var Danny Devito, Sylvester Stallone och Ingemar Stenmark.
Men jag klagar inte. Mer rykten hej och hå. :)
Men jag klagar inte. Mer rykten hej och hå. :)
Pavel Brendl, Micke Nylander och Fabian Brunnström såg jag i Umeå idag ;-)
Jag kan ha sett fel också...