Inlägg: 1389756
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Petey21:
Tycker att det vore betydligt mer passande med en bäver, speciellt med tanke på att supporterklubben heter Skogshuggarna.
MoDo Beavers... Det vore något det. Sedan kunde de sno loggan från Woody Bygghandel:
www.logotypes101.com/files/117/5d8fb2ee262141f1a0a10937fa323169/lrg_Woody_Bygghandel135.gif
Vi måste ju såklart avnjuta den här klassikern när vi ändå är inne på ämnet:
www.youtube.com/watch?v=zhyCL-ELRxg
Tycker att det vore betydligt mer passande med en bäver, speciellt med tanke på att supporterklubben heter Skogshuggarna.
MoDo Beavers... Det vore något det. Sedan kunde de sno loggan från Woody Bygghandel:
www.logotypes101.com/files/117/5d8fb2ee262141f1a0a10937fa323169/lrg_Woody_Bygghandel135.gif
Vi måste ju såklart avnjuta den här klassikern när vi ändå är inne på ämnet:
www.youtube.com/watch?v=zhyCL-ELRxg
Och dessutom finns det ju olika arter av örnar, dock ingen som heter "Red Eagle", men väl bland annat "Golden Eagle" (kungsörn) och "Sea Eagle" (havsörn). Red Eagle var namnet på en gammal indianhövding och några militära förband, men inte på någon örn.