Betalar ni så dåligt så att Challe måste extraknäcka?
Inlägg: 1389782
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
T T: Frågan är om MODO nu måste fortsätta betala hans lön då han iom detta faktiskt har en ny anställning. Eller om det krävs ett nytt tränarjobb för att avtalet skall brytas.
Tror dock Challe hade ganska ok lön från MODO. Men det är helt taget ur luften.
Tror dock Challe hade ganska ok lön från MODO. Men det är helt taget ur luften.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
T T: Prestationsbaserad lön, challe har ju fri lunch på mammaMia hela 2011, de räcker väl?!