+ 1
Inlägg: 1389800
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Icing-Ove: Ser inte ut att bli någon förstärkning denna vecka heller..
Nästa vecka måste det nästan ramla in någon ..
Nästa vecka måste det nästan ramla in någon ..
Kanske Drury vill ersätta Svarten?
"Chris Drury isn't satisfied with the talks he had with TOR, OTT, & ANA. He's considering Europe or retirement"
Sillykälla: twitter.com/#!/NHL_Rumour_Mill