MorganaLefaey: Allt sker inte i hockeyarenan, utan de har rätt många våningar. Normalt brukar hockeyn och basket dela på samma arena, vilket givetvis är dubbelt utnyttjande än vad vi skulle kunna ha.
Inlägg: 1390013
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Basket och hockey använder som sagt, stora arenan. Däremot finns det en lokal med 5000 platser under arenagolvet, där man har uppträdanden. Sedan utnyttjar man både foajén och arenan till en hel del konvent.
De ligger inte på latsidan direkt, vad det gäller att ställa om heller. Jag såg basket på fredag kväll (start 20.00) och ishockey klockan 13.00 dagen efter. Snabba ryck.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Chansade på att man inte använde match-utrymmet till varje evengemang. Men det är fortfarande en otroligt massa event. Och tycker MODO faktiskt skall försöka ha lite mer än man haft de senaste åren.
Finns potential att dra in lite extra stålar den vägen.
Finns potential att dra in lite extra stålar den vägen.