Inlägg: 1390045
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Timrå har för något år sedan haft landskamp i sin mindre lockande arena. Så ligger nog inte enbart i var i sverige man har sin arena.
Alla turneringar och landskamper spelas söderöver, vore förbannat kul om vi här uppe kunde få se landskamper oxå utan att åka 50-60 mil.