Inlägg: 1390112
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
MorganaLefaey: Eftersom det är en internmatch så har man väl lånat in folk från Saltviksanstalten *tihi*
+ 6
Skall bli intressant att se i alla fall. Om man kommer upp i tid vill säga.
Har inte blivit mer nervös av den långa väntan på nyförvärv, men däremot så har nyfikenheten över vad det kan bli tagit ett så stadigt grepp om en så man håller på gå i bitar. Jag vill ha rykten eller förvärv snart. Please.