Inlägg: 1390187
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Foppa gillar hockey fortfarande, inget snack om det...
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine: Antagligen är de "vanliga" juniorerna, alltså de som inte har tränat med A-laget i sommar, upptagna av någon anledning och Foppa vill känna på grejerna innan Icebreakers.
"Rookieläger" för junisarna ser det ut som.
"Rookieläger" för junisarna ser det ut som.
Om man är konspiratoriskt lagd som sagt :)